بامن بمان ای عشق که بی تو تنهایم....
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, توسط ایمان



نظرات شما عزیزان:

ال ناز
ساعت20:08---5 آذر 1392
او هـــــم آدم اســـــت اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت غـــــصـــــه نـــــخور اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد یک روز شکــــستن را درک مــــیکند آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .

ال ناز
ساعت20:07---5 آذر 1392
او هـــــم آدم اســـــت اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت غـــــصـــــه نـــــخور اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد یک روز شکــــستن را درک مــــیکند آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .

ناتاناییل عاشق
ساعت14:22---5 آذر 1392
چه قانون عجیبی دارد دل .....
دلــــــــــــی دلـــــــــــــم راشکست....
که بخاطرش....
دلهـــــــــــــــــــــــــ ـا
شکستم.....!


mar♥jan
ساعت8:21---5 آذر 1392
با گفتنٍ:

“دوست من جایت خالیست”

نه جای من پر میشود..

نه از عمق شادی هایــت کم

فقط دلخوش می شوم

که هنوز بودو نبودم برایت مهم است...


mar♥jan
ساعت8:19---5 آذر 1392
تمام آنچه که از زندگی می خواهم :

یک غروب پنجشنبه پاییزی ست با پنجره ای رو به درختها و کلاغها و هوای ملس و مرموز مهر با یک فنجان چای تازه دم و یک برش بزرگ از کیک خانگی مادرم با موسیقی دلبخواهی و خیالی که از بابت تو سخت راحت است !


ال ناز
ساعت22:12---4 آذر 1392
گفتی بامن بمان! باتبسمی تلخ گفتم میماتم گفتی بامن بخند! اشکم را قورت داده وخندیدم گفتی بامن راه بیا،قدم به قدم من شانه به شانه امدم من! ماندم،خندیدم،عشق ورزیدم، اماتو رفتی وگفتی مکرعشق رسیدن وماندن است؟
پاسخ:قشنگ بود فدات شم


محمد حسین
ساعت11:48---4 آذر 1392
سلام
آپم / البته اون وبلاگم
( http://dorehami123.loxblog.com )
( ♥دورهمی♥ )


ناتاناییل عاشق
ساعت13:56---3 آذر 1392
تصویرزیبایی بود
پاسخ: فدت ابجی ممنون از نظرت


محمد حسین
ساعت2:01---3 آذر 1392
سلام
آپممم


pegah
ساعت14:06---30 آبان 1392
سلام دادا دیه سر نمیزنی ب ما کم پیدایی سایه تون سنگین شده پیش ما بیا...راستی اهنگتو دوس دارم بیا اهنگ وب منم ببین ی نظری بده من ک هردقه ی اهنگی عوض میکنم آخرشم ب دلم نیس منتظرم بااااااااااای
پاسخ:سلاااام پگاه جان ممنون از نظرت گلم .من یه مدت کار داشتم نبودم حتما سر میزنم


=====
ساعت21:47---29 آبان 1392
سلام وب زیبای درید اگه با تبال لینک موافقید خبر بدید
پاسخ: سلاااام دوست من ممنون از نظرت تو لینک شدی


صدیقه
ساعت13:34---29 آبان 1392
اپم...

Soja
ساعت10:38---28 آبان 1392

شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی کسیو نداری !
که بهت فکر کنه !!!
اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .


ایمانم
ساعت18:33---27 آبان 1392
نگـــــــران نباش،
حــــال مـــن خـــــــوب اســت بــزرگ شـــده ام

دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم
شــــوم
آمـوختــه ام، که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش ”
زندگیست ”
آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای ” نبــودنـت ” تنگ
نشــــود…
راســــــتی، بهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم…
” حــــال
مـــن خـــــــوب اســت ” … خــــــوبِ خــــوب


ایمانم
ساعت18:33---27 آبان 1392
نگـــــــران نباش،
حــــال مـــن خـــــــوب اســت بــزرگ شـــده ام

دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم
شــــوم
آمـوختــه ام، که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش ”
زندگیست ”
آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای ” نبــودنـت ” تنگ
نشــــود…
راســــــتی، بهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم…
” حــــال
مـــن خـــــــوب اســت ” … خــــــوبِ خــــوب


ایمانم
ساعت18:28---27 آبان 1392
نگـــــــران نباش،

حــــال مـــن خـــــــوب اســت بــزرگ شـــده ام



دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم

شــــوم

آمـوختــه ام، که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش ”

زندگیست ”

آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای ” نبــودنـت ” تنگ

نشــــود…

راســــــتی، بهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم…

” حــــال

مـــن خـــــــوب اســت ” … خــــــوبِ خــــوب
پاسخ:ممنون فدای تو


mar♥jan
ساعت15:27---27 آبان 1392
داداشی سلام خوبی سلامتی؟ دلم برات تنگیده بودایاهوهم که نمیتونی بیایی

امیدوارم هر جا هستی سالم و سلامت باشی گلم
پاسخ:سللام ممنون خوبم.فدای تو .همچنینین


mar♥jan
ساعت15:25---27 آبان 1392
چقده عکسش خوشمل بود داداشی
پاسخ:ملسی


ایدا اشک تنها
ساعت9:11---27 آبان 1392
سلام وبت عالیه اس ام اس هات هم خوب بودن به منم سر بزن
پاسخ:سلااام ایدا جان حتما


ال
ساعت17:53---26 آبان 1392
می خواهی بروی ؟!
پس بی بهانه برو !
بیدار نکن خاطره های خواب آلوده را

محبت ساختگیـت، عشق دروغینت و چشمان پر فریبت،
روزی گرفتارت خواهند ساخت

فقط بیا در خزان خواسته هایم کمی قدم بزن
دلم برای راه رفتنت تنگ شده
است…!


ال
ساعت17:50---26 آبان 1392
دلــــــــــــخـــــــــــوری هایم
دلـــبستــــــــــــــگی ها یم
وتمام اشـــــــــــــــک های من بماند برای بعد
تنها به من بگو با اون چگونه میگذرد که با من نمیـــــــــگذشـــــــــــت


ال
ساعت17:39---26 آبان 1392
بعضی وقت ها چشمانم خیــــــــــــس میشود از خیانتت...
مــــــــــــن زیادی احساس دارم
تــــــــــــو زیادی بی احساسی...
تو میخندی اما بر حماقت مــــــــن...
من مقصـــــر خیلی چیزها بودم...
مقصر این دل شکسته...
این نگاه خیس...
این کابوس زندگی
...اما تو...
امـــــــــــــــــاتـــــــ ـــــــو...خوش باش...
یا روزی میفهمی عاشقت بودم یاعاشق میشوی درد مرا میفهمی...!!!


ال
ساعت17:36---26 آبان 1392
آنگاه که غرور کسی را له میکنی...
آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران میکنی...
آنگاه که شمع امید کسی را خاموش میکنی...
آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری...
آنگاه ک حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی...
آنگاه که خدا را می بینی ولی بنده ی خدا را نادیده می گیری...
میخواهم بدانم...؟؟؟
دستانت را به سوی کدام آسمان بلند می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: